- محرك البحث العام
- المركبات
- الأراضي
- العقارات
- الوظائف
رؤية النتائج 1 إلى 11 من 11
عرض مترابط
-
29/05/2011 01:04 AM #1
قالوا : الحب جنون وانا اقول انه الحب فنون....اهداء لبرنسيسة خواطري واشعاري....
من اول معرفتها..وطعم حياتي تغير...
معرفش عملت فيا ايه ...
كل مامبفكرش في اي حاجه بينرسم وشها قدامي...
أنا صرت بكتب كل حاجه مخصوص عشانها
وكمان دي حكايتي أنا وهيا وأنا
على فكره بموت فيها ومبقدرش أزعلها
بصراحه مستعد أقول في كل حته أني بحبها
وقدام العالم كله وإنها أحلى ملاك وأحلى حب
في حياتي ومش هحب إلا هيا وهعمل المستحيل
عشانها وهتحدى كل الكون لو كل الناس وقفت في
حبنا أنا هقف ضد كل الناس وبصراحه أنا مقدرش
أعيش من غيرها لأنها هيا حياتي وبحبها....آه بحبها
ونفسي كل العالم يعرف إني بحبها بحبك يا عهووووده
وعلى فكره دي حاجه بسيطه بس وكده كده انا مقصر
وأنا زي مابقولك ياعهوووووووده بحور الكلمات مبتسواش حاجه
قدامك ياحبيبتي وإنتي اللي زيك عايز أكتر من كده بكتير بس
أنا معاكي وطول ما أنا معاكي هتلاقى كل حاجه حلوه.....
.................................................. ..
مجنووووووووووووونك حبر الوهم....
مواضيع مشابهه
-
طللب مشورة ( الحب وما ادراك ما الحب )
بواسطة sss1 في القسم: السبلة الاجتماعيةالردود: 34آخر مشاركة: 21/10/2011, 01:39 PM -
قالوا عيد الحب
بواسطة صهيل المجد في القسم: السبلة العامةالردود: 36آخر مشاركة: 17/02/2011, 02:52 PM -
الحب الغامض أو الحب الصادق....قصة محمد
بواسطة حسيني في القسم: السبلة العامةالردود: 58آخر مشاركة: 25/12/2010, 10:14 PM -
. عولمة الحب... موضة الحب .... حبيتك في الصيف ونسيتك في الشتي...
بواسطة الناصرالعربي0000 في القسم: السبلة العامةالردود: 87آخر مشاركة: 15/12/2010, 08:20 PM










