من اول معرفتها..وطعم حياتي تغير...

معرفش عملت فيا ايه ...

كل مامبفكرش في اي حاجه بينرسم وشها قدامي...

أنا صرت بكتب كل حاجه مخصوص عشانها

وكمان دي حكايتي أنا وهيا وأنا

على فكره بموت فيها ومبقدرش أزعلها

بصراحه مستعد أقول في كل حته أني بحبها

وقدام العالم كله وإنها أحلى ملاك وأحلى حب

في حياتي ومش هحب إلا هيا وهعمل المستحيل

عشانها وهتحدى كل الكون لو كل الناس وقفت في

حبنا أنا هقف ضد كل الناس وبصراحه أنا مقدرش

أعيش من غيرها لأنها هيا حياتي وبحبها....آه بحبها

ونفسي كل العالم يعرف إني بحبها بحبك يا عهووووده

وعلى فكره دي حاجه بسيطه بس وكده كده انا مقصر

وأنا زي مابقولك ياعهوووووووده بحور الكلمات مبتسواش حاجه

قدامك ياحبيبتي وإنتي اللي زيك عايز أكتر من كده بكتير بس

أنا معاكي وطول ما أنا معاكي هتلاقى كل حاجه حلوه.....

.................................................. ..

مجنووووووووووووونك حبر الوهم....